Nytt på Sandvika Storsenter
Det skjer stadig spennende ting hos oss og vi har flere gode nyheter denne høsten.
Matglad nyhet
MENY Sandvika Storsenter åpner flagship store 31. oktober! Det betyr en større butikk med enda bedre vareutvalg og flere nye og spennende matkonsepter, blant annet sushi takeaway.
Det er mye som skal på plass før nyåpningen torsdag 31. oktober, men butikksjef Eirik gleder seg til å ønske velkommen inn i nye MENY. Han trekker paralleller til tidligere Ultra, som var en destinasjonsbutikk på Sandvika Storsenter, og mener nye MENY vil levere på alt matentusiaster kan ønske seg av en dagligvarebutikk.
Det er ikke en liten oppussing det er snakk om, for her blir alt nytt når hele butikken oppgraderes fra gulv til tak. Når butikken åpnes er det med en helt ny planløsning, som vil oppleves mer logisk, samtidig som butikken blir mer åpen og det blir lettere å orientere seg. Avdelingene og de ulike kategoriene vil være stort sett det samme, så kundene vil finne varene i ‘’samme’’ hyller/disker som tidligere.
– Men fortvil ikke, vi er denne samme gjengen med dyktige MATarbeidere når den åpner igjen, sier Eirik.
Han forteller videre at de kommer til å ha et større vareutvalg enn tidligere innenfor de fleste kategorier.
– Så det er bare å glede seg. Og er det noe du ønsker at vi skal ha, så snakk med oss, så skal vi prøve å få det inn.
Det er mange som kjøper lunsj på MENY, og alle grab & go produktene forenkler valget. I en hektisk hverdag er det lett med ferdig mat du kan ta med i farta. MENY har hatt mange gode alternativer her og det blir et enda større fokusområde i den nye butikken. Her skal de teste flere nye konsepter, og de får inn SushiTake, som blir en egen sushibar med godt utvalg og høy kvalitet.
Fersk østers og hummer
MENY het tidligere Ultra og var kjent for sitt rike ferskvareutvalg og lokale produkter unikt for denne butikken. Dette var stedet du kunne få det meste innen kjøtt og fisk, og det var noe av årsaken til at butikken var en populær destinasjon for alle matglade hobbykokker. Det skal de fortsatt være, en preferert butikk for alle som ønsker det lille ekstra og matvarer av høy kvalitet. Kundene kan glede seg til flere spennende nyheter når butikken åpner 31. oktober.
– Vi får eget ostemodneri, østers og hummertank og ikke minst modningsskap til kjøtt hvor det blir dry age angus-kjøtt, forteller Eirik.
Det er en helt ny MENY kundene får oppleve når butikken åpner 31. oktober kl. 10 og Eirik gleder seg til å vise frem alt de har å tilby.
– Jeg tror hele opplevelsen av den nye butikken vil være den største forandringen. Det blir enklere å være kunde og butikken kommer til å inspirere, avslutter Eirik.
Vi gleder oss til nyåpningen og kan ikke vente med å smake oss rundt i den nye ferskvaredisken og oppdage andre matskatter hos nye MENY.
2. etg. Stortorget, Gammel del
Nye smaker
I Narvesens nye konsept på Sandvika Storsenter er det gjort store endringer i sortiment og layout. De har de løftet frem og forbedret utvalget de vet kundene ønsker – som bakervarer, kaffe, påsmurte- og grønnere alternativer, pølser, og kald drikke. Dette er produkter som er enkle å ta med på handleturen, men som også passer utmerket til en sittepause med energipåfyll i Narvesens nye sitteområde. Og skulle du ønske lesestoff til pausen, finner du fremdeles et godt utvalg av magasiner og aviser i den nyoppussede kiosken.
Som en del av en større satsing på et bedre og mer bærekraftig mattilbud har Narvesen inngått et samarbeid med kokebokforfatter og vegetarentusiasten Hanne-Lene Dahlgren. Resultatet er to nye plantebaserte produkter, en spinatwrap med en frisk havsalat som minner om skagenrøre og en briks med harissahummus og en rekke fargerike ingredienser, som begge har lavt klimaavtrykk. I tillegg kan kundene på Sandvika Storsenter få tak i en rekke bedre alternativer som ferske rundstykker, smoothies, sunnere snacks, frukt og vegansk- og ECC-sertifisert kyllingpølse. Det gjør at kundene enklere kan ta gode valg på farten i en hektisk hverdag.
2. etasje Stortorget, Gammel del
Pink by Utseende
Endelig er K-beauty konseptbutikken her, med det største utvalget av koreansk hudpleie, sminke og hårpleie.
2. etasje Kjørbokollen, Ny del
LøpeNYHET!
SATS Sandvika har fått nye tredemøller! De nye møllene er av ypperste kvalitet, lager mindre støy, har bedre støtdemping og sørger for enda større løpeglede! Sats har 30 løpetimer hver uke, fra kl. 6.15 – 20.30. Bli med på løpefesten du også!
4. etasje, Helsetorget
Klassiske favoritter
John Henric ble grunnlagt i 2008 i Lund i Sverige av to kamerater, med et ønske om å skape et merke som kunne følge dem gjennom livets begivenheter. Enten du skal på ferie i Sør-Frankrike, på kontoret eller i et bryllup, designer John Henric effortles luxury som kombinerer kvalitet med en elegant stil. Klassiske pikéskjorter, linbukser, pologensere og stilige vesker, butikken har alt til herregarderoben.
2. etasje Kjørbokollen, Ny del
Hårfin
Modern Design har stylet hår og makeup på coverbildet til høstens shoppingfestival magasin. Hos Modern Design tilbys alt innen klipp, fargebehandlinger, oppsett, extensions og makeup. Du kan også komme og nyte hodebunnsmassasje i eget spa-rom. Book time på telefon 67 80 42 11 eller Moderndesign.no
2. etasje Nytorget
Ny konseptbutikk
Volt oppgraderer butikken og bygger helt ny konseptbutikk og inviterer til Grand Opening torsdag 24. oktober!
2.etasje Kjørbokollen, Ny del
Se med nye briller
Brilleland har pusset opp og inviterer kundene til en helt ny butikkopplevelse.
2. etasje Lilletorget
Build-A-Bear kommer til Ringo
Endelig kommer de tilbake! Snart kan du lage din egen Build-A-Bear bamse hos Ringo leker, og designe den akkurat slik du vil ha den.
Build-A-Bear, Ringo Leker, 2. etasje Elvetorget
Forenklet shopping
Denne måneden har Dressman fornyet butikken for at du skal få en enklere og bedre shoppingopplevelse. Her er varene plassert smartere, slik at du lettere finner frem til det du er på jakt etter.
1. etasje Lilletorget, Gammel del